Nízkonákladové formy marketingu

Napriek zmene pôvodného termínu sa remeselníci zišli v hojnom počte na workshope zameranom na tému Nízkonákladové formy marketingu. Teší nás ich záujem, a veľmi si vážime nových remeselníkov, ktorí sa pridali k nám. Obdivuhodné, že zavítali do RINK-u aj z druhého konca Košického kraja. Pani krasličiarka z Trebišova, mladý drevorezbár zo Somotora, či keramikárka a čipkára z Košíc. Prišli aj z Margecian, Čečejoviec, Moldavy nad Bodovou, Valalík a samozrejme z Rožňavy a jej okolia.

Obsah prednášky nadväzoval na predchádzajúce školenie, a tak tí, ktorí sa ho zúčastnili, boli trošku vo výhode a ľahšie pochopili ako sa pozerať na svoj produkt, ako odprezentovať seba a svoju značku a kedy je najlepšie používať online a kedy offline propagáciu. Taktiež získali informácie o tom, koľko v priemere stojí propagácia značky cez firmy poskytujúce marketingové služby. Keďže ale existujú aj také spôsoby, pri ktorých je možné sa riadiť heslom „za málo peňazí veľa muziky”, nálada prítomných sa razom zmenila :)  Nuž, a ako na to, sa dozvedeli zatiaľ iba v teoretickej rovine. Tá praktická časť ich čaká o týždeň. Náš remeselnícky inkubátor je vybavený modernou IT infraštruktúrou, takže ideme už riešiť konkrétne kroky.

A že opäť bude fajn a veselo, a že nové informácie je schopný každý prijať bez ohľadu na svoj vek je nám už jasné. A že ako si ich osvojiť a aplikovať aj v praxi, o to sa už postarajú vaši lektori. 


DÔLEŽITÝ OZNAM

  • termín ďalšieho - interaktívneho workshopu: 28.11.2019 (štvrtok) - pozvánky posielame
  • domáca úloha: vymyslite si NÁZOV VLASTNEJ ZNAČKY (ušetríme čas na praktické cvičenia)
  • kto chce, môže si priniesť vlastný notebook, tablet a pod.