Vzdelávanie remeselníkov

Tak, ako novonarodené nevyvinuté dieťa je dané do inkubátora, tak môže aj začínajúci remeselník vstúpiť do inkubátora. Taktiež sa jedná o uzavretý priestor, kde remeselník dostáva "potrebnú výživu" čiže služby a poradenstvo, aby bol schopný samostatnej existencie. Po ukončení inkubácie remeselník je schopný samostatného fungovania, v tejto fáze už "dýcha sám". 

  • Remeselníkom chceme primárne poskytnúť špecifické vzdelávanie zamerané na právne, ekonomické a marketingové oblasti s cieľom, aby sa orientovali v súčasnej legislatíve, podpory predaja, účtovníctve, tvorby cien, vytvorenia vlastnej značky a naučili sa svoje výrobky prezentovať adekvátnym spôsobom.
  • Klientom Remeselníckeho inkubátora Gemer poskytujeme na dobu určitú praktickú a teoretickú formu poradenstva. Prostredníctvom Domu tradičnej kultúry Gemera poskytujeme priestory a technickú infraštruktúru vrátane podpory propagácie, prezentácie a sprostredkovanie predaja ich výrobkov.

Čo sa doteraz uskutočnilo?


Budovanie vlastnej značky - workshop (november 2019)

s lektorkou Andreou Michajlovou, kreatívnou riaditeľkou v marketingovej agentúre Promiseo

Budovanie vlastnej značky je tou najdôležitejšou vecou. Pretože ak o vás nikto nevie, je veľmi ťažké predávať produkty. Existuje niekoľko spôsobov ako sa o vás ľudia môžu dozvedieť a je len na vás, ktorý si vyberiete a do ktorého investujete svoj čas a peniaze. 

Téma:  aký je rozdiel medzi značkou a brandingom, v čom spočíva vizuálna identita a čo to vlastne je, aké dôležité je mať cieľ, spôsoby budovania značky, online vs. offline, praktické tipy a triky

Hosť: Janka Sláviková, majiteľka Mili obchodíka z Lučenca


Produktové fotenie - praktický workshop (júl 2019)

Téma: Ako to robí profesionál? - fotenie produktov pre klientov RINK                                                 Fotíme, pretože postupne pracujeme na on-line prezentácii jednotlivých remeselníkov.


Má remeslo zlaté dno? - networking (jún 2019)

Téma: Sieťujeme remeselníkov Košického kraja

Predstavili sme dve remeselníčky, Janu Zifčákovú a Amáliu Holíkovú,  ktoré prezradili svoj úspešný príbeh. Jana je tkáčkou, Amália keramikárkou. 


Produktové fotenie -  teoretický a praktický workshop (december 2018)

Téma: Viem urobiť super fotku svojho produktu aj doma, keď mám iba mobil?